Het bloed kruipt waar het niet gaan kan...

10 juli 2020 - Steyl, Nederland

Omdat onze reizen naar IJsland en Hawaii dit jaar niet doorgaan hebben we een Europese vervanger gevonden, het wordt: Een 8-daagse autovakantie Tirol - Hainzenberg

En Dizzy mag mee gelukkig, we vertrekken al over 9 dagen een dan hebben we 7 nachten een verblijf in het mooie hotel Dörflwirt gelegen in het mooie Zillertal. Hotel Dörflwirt is een familievriendelijk hotel in het kleine dorpje Hainzenberg op 3 km van het bekende Zell am Ziller. Gunstig gelegen voor activiteiten in het Zillertal, maar ook voor een bezoek aan Gerlos of de Krimmler watervallen waar ik al ooit geweest ben toen ik nog heel jong was dus dat wordt eigenlijk een soort een deja vu, ik laat me verrassen 😜

Hotel Dörflwirt www.doerflwirt.at/en

Eten en drinken
In het hotel zijn een restaurant, bar en stube aanwezig. Ook is er een terras.

Zwemmen en wellness
Het hotel beschikt over een wellness met sauna, stoombad, whirlpool, rustruimte en binnenzwembad.

Wij gaan er wandelen en lekker een weekje relaxen want daar zijn we wel aan toe.

Het arrangement bestaat uit:

In het Zillertal verveel je je niet snel. Er is zoveel te doen dat kiezen onmogelijk lijkt. Wat denk je van een mooie wandeling hoog in de bergen? Of een ritje door het dal over het smalspoor met de stoomtrein? Neem een kijkje in de Hainzenberger Goudmijn; 350 jaar lange mijnhistorie van het Zillertal. Maar ook een bezoekje aan het Durlassboden stuwmeer mag je niet missen. Altijd indrukwekkend en tegelijkertijd heerlijk ontspannen aan de rand van het meer. Voor de jongsten is er de spannende Avonturenspeelplaats Zell am Ziller. Na een bezoek aan het Zillertal kan niemand meer beweren dat een vakantie in de bergen alleen maar wandelen is!

Wat krijg je?
Dit is een more inclusive-vakantie. Dat betekent dat je minimaal profiteert van halfpension plus extra's, zoals de beschreven activiteiten, gebruik van het wellnesscentrum of lekkernij in de namiddag.

Inbegrepen

7x overnachting inclusief ontbijtbuffet in hotel Dörflwirt

welkomstdrankje (1 per persoon)

dagelijks vijfgangenkeuzemenu tussen 18:00 en 19:00 uur

grillavond op zaterdag

1 portie Kaiserschmarren inclusief 1 warme drank op dinsdag tussen 15:00 en 17:00 uur (1 per persoon)

gebruik wellness (sauna, whirlpool, infraroodcabine en rustruimte)

gebruik binnenzwembad

3x per week begeleide wandelingen

live-tips ter plaatse (via WhatsApp)

huur e-bike voor 1 dag (1 per persoon)

entree ErlebnisSennerei Zillertal inclusief audioguide (1 per persoon)

entree Krimmler watervallen (1 per persoon)

kegelen + 1 drankje (1 per persoon)

We houden jullie op de hoogte zoals gewoonlijk, hou jullie Taai, blijf gezond en tot ziens 👋👋

1. Mat Maessen:
    Veel plezier samen
    Groetjes Mat Maessen
  2. Jules:
    Viel Spass!
  3. Jo Hanssen:
    10 juli 2020
    Goede reis en kom gezond weer terug
    veel plezier toegewenst door Annie en Jo uit Meijel
    Have fun !!
  6. Ruth:
    19 juli 2020
    Hoi Ton en Letty

Hele fijne dagen in Oostenrijk. Geniet van de mooie omgeving en de rust en uiteraard het lekkere eten en drankjes.

Hans en Ruth