Dürres

22 juni 2023 - Durrës, Albanië

Gisteren de rit gemaakt van 294 km naar de badplaats Dürres in drie uurtjes rijden inclusief koffiebreak waren we om kwart voor twee bij het Hotel Parandor vlak aan het strand. Internetten via WiFi valt hier niet mee want om de haverklap is de verbinding weg. Het is een hotel van negen verdiepingen hoog dus ik denk dat als er teveel mensen tegelijk gebruik maken van het WiFi het daardoor misgaat. Maar goed so far so good tot nu hoewel de reis, hier is namelijk niks anders te doen dan aan het zwembad of het strand liggen, 2 dagen te lang. Dus we zitten het uit te zingen tot morgenmiddag tot we weer naar het vliegveld kunnen op weg naar huis via Pristina en Brussel. Een vlucht van 4 uur en 40 minuten door de extra tussenlanding in Kosovo.

Gistermiddag nog wat aan en in het zwembad gelegen en "gratis" bier gedronken wat achteraf niet gratis bleek te zijn maar dat was een vergissing van het hotel zelf 🥳🙌

Voor vandaag nu eerst maar eens de wandelschoenen aan en op weg naar de haven om wat te doen te hebben want zo'n hele dag aan het strand en op zo'n strandbedje trek ik niet meer. Hoewel ik vanmiddag niet zou weten wat we anders nog zouden kunnen doen hier dus ik vrees....

Thuis de rest van de foto's nog effe uploaden en dan begint het normale leven weer ✅

Groetjes L&T ❤️👋👋