Whistler it is voor nu

18 mei 2019 - Whistler, Canada

Dag 15, za 18 mei
De beslissing om vanuit Kamloops via Whistler verder te rijden naar Vancouver en vandaar nog een paar dagen Vancouver Island te bezoeken heeft zeer goed uitgepakt! Vanmorgen om 04:00 uur opgestaan en alvast aangereden naar Whistler, de eerste kilometers nog door het donker en in totaal waren het 300 km. Maar de laatste plusminus 140 ervan waren de mooiste, om 05:00 uur was het al helemaal licht en kon ik goed doorrijden, Letty lag nog steeds in de nest.

Maar zoals gezegd waren de laatste 140 kilometers prachtig rijden, weliswaar met hult en bult en 2 baans wegen waar je gemiddeld maar 60 km/u kon rijden maar het landschap was prachtig. En het is zeg maar Aboriginal (indianen) gebied wat je goed kon zien aan de mensen en huizen én ik heb de echte Jason Bourne ontmoet, haha gewoon een indiaan die om half zeven vanmorgen de tank nog maar weer eens vol gegooid heeft! Hij had een naamkaartje op en ik zag zijn naam en zei: that’s an interesting name en hij zei yep the real one 😆. Helaas zullen jullie op de foto’s moeten wachten want ze staan alleen op de echte camera 🤨

Eenmaal aangekomen in Whistler rond negen uur moest ik effe bijkomen van mijn vroege aanrijden maar na een half uurtje plat in ons camper nest was ik weer fris 🤪
We zitten hier nu bij Starbucks in het Olympisch dorp van de winterspelen 2010 van Vancouver en het is me hier een drukte van jewelste, het is zaterdag en er is hier een of ander Fest georganiseerd dit weekend genaamd The Fest. We zullen ons hier wel amuseren voor de rest van de dag want morgen hoeven we alleen nog maar naar Vancouver te rijden en maandag hebben we al een overtocht geboekt t/m donderdagmiddag naar Vancouver Island. Een dan is het alweer bijna vrijdag en moeten we de camper weer terugbrengen 🥴

1. Anita:
    18 mei 2019
    Geniet nog van jullie laatste week
    Groetjes
  2. Hans Hendrix:
    18 mei 2019
    Mooie reisverslagen. Amuseer jullie.